Kategorije


FAQ
Často postavljana pitanja / FAQ

Kako bismo pojednostavili Vaš pronalazak odgovora na potencijalna pitanja, a time i umaprijedili našu prodaju, kategorizirali smo pitanja u različite cjeline:

Kvaliteta usluge i reklamacije

Pozvao/la sam navedeni broj i nitko se nije javio.

U tok slučaju provjerite da li ste pozvali u vrijeme kad su linije otvorene, što je radnim danima od 10:00 do 12:00 i od 13:00 do 15:00. Ukoliko Vam se ni u to vrijeme nitko nije javio pokušajte ponovo kasnije ili nam se obratite na e-mail info@tiktok.com.hr. Ukoliko se ponovo nitko ne bude javio javite se menadžeru na direktor@tiktok.com.hr.

 

Nije mi odgovoreno na e-mail u roku od 48 sata, u čemu je problem?

U tom slučaju pozovite našu linju za korisnički servis +385 1 800 0209 radnim danima od 10:00 do 12:00 i od 13:00 do 15:00.

 

Što trebam raditi ako želim reklamirati kupljen sat?

U tom slučaju trebate nas kontaktirati e-mailom na info info@tiktok.com.hr. Najkasnije u roku od max. 48 sata bude Vas kontaktirao zaposlenik Korisničkog servisa, kada će Vas obavjestit o daljim koracima u reklamaciji.

 

Ako mi je dostavljena roba oštećena, što trebam raditi?

Kupac je obavezan provjeriti isporučenu robu odmah na licu mjesta pred kurirom je li oštećena i ima li kakve defekt. Ukoliko su oštećenja nastala tjekom isporuke, kupac mora prigovoriti kurirskoj službi. Samo u tom slučaju možemo uvažiti reklamaciju.

 

Načini plaćanja i dostave

Na koji način mogu platit kupljeni sat?

Pošiljka može biti plaćena na dva načina. Prije dostave uplatom na račun ili pouzećem pri isporuci.

 

Ako si naručim više proizvoda koliko poštarina moram platiti?

Ako si u jednoj narudžbi kupite više proizvoda, platit ćete samo jednu poštarinu.

 

Mogu li platiti pouzećem?

Da, dakako je moguće platiti i pri isporuci - pouzećem. Način plaćanja odredit ćete pri kupnji u košarici.

 

Koji je rok isporuke?

Rok isporuke je obično 5 radnih dana, maksimalno 10 radnih dana. Rok isporuke počinje teći od dana plaćanja robe uplatom na račun ili od dana narudžbe pri plaćanju pouzećem.

 

Ako mi nije siporučen sat u predviđenom roku isporuke, što trebam činiti?

U tom slučaju trebali biste nas kontaktirati e-mailom ili putem telefona. Obratit će Vam se zaposlenik Korisničkog servisa u roku od max 48 sati i obavjestit Vas zašto je došlo do nepoštovanja roka isporuke.

 

Zamjena i povrat robe

Koja je razlika između zamjene i povrata u roku od 15 dana?

Razlika je u plaćanju poštarine. Pri zamjeni u roku od 15 dana poštarina pri otpremi proizvoda plaća se od strane kupca. U slučaju zamjene oštećenog proizvoda novim, pri prvoj zamjeni, poštarinu plaća prodavač. U slučaju povrata robe u roku od 15 dana poštarinu plaća kupac.

 

Ako želim vratiti proizvod, što trebam učiniti? I pod kojim uvjetima to mogu uraditi?

U tom slučajutrebate nas kontaktirati e-mailom na info@tiktok.com.hr. U narednih max 48 sati zaposlenik Korisničkog servisa Vas bude kontaktirao kako bi Vam saopšio što dalje trebate činiti u procesu povrata robe. Stanje robe koja se vraća mora biti neoštećeno i rok primitka pošiljke je ne duži od 15 dana. Troškove otpreme robe snosi kupac

 

Hoću zamjenit robu, što trebam raditi?

U tom slučajutrebate nas kontaktirati e-mailom na info@tiktok.com.hr. U narednih max 48 sati zaposlenik Korisničkog servisa Vas bude kontaktirao kako bi Vam saopšio što dalje trebate činiti u procesu zamjene robe. Poštarinu pri slanju robe za zamjenu plaća kupac. Poštarinu pri slanju novog proizvoda plaća prodavač, samo pri prvoj zamjeni.

 

Ako mi se ne bude svidjeo proizvod, vratit ćete mi novce?

Ako Vam se proizvod nakon dostave ne bude svidjeo možete nam ga u roku od 15 dana vratiti kroz pošiljku. Međutim roba ne smije biti oštećena. Nakon primitka robe, bit će izvršeno plaćanje. Međutim, poštarinu ne vraćamo jer je njom plaćen transport robe.

 

Ako hoću zamjenit robu u roku od 15 dana, plaćam li ja neku poštarinu?

Pri zamjeni robe u roku od 15 dana poštarinu pri slanju robe za zamjenu plaća kupac. Poštarinu pri slanju novog proizvoda plaća prodavač, ali samo pri privoj zamjeni.

 

 

Ukoliko niste našli odgovore na pitanja koja Vas interesiraju o našoj usluzi ili proizvodima, možete nas kontaktirati putem e-maila info@tiktok.com.hr ili putem telefona na broj +385 1 800 0209 (Pon - Pet: 08:00 - 16:00).

ZjA5ZTRmN